
EEN NIEUWE LOOK & FEEL VOOR INGEBROWS
OPDRACHT
De merkidentiteit voor INGEBrows by Rob Peetoom ontwikkelen en deze door vertalen naar een passende huisstijl, verpakkingslijn en ´browbar´ concept.
ONZE AANPAK
- Voor het ontwikkelen van de merkidentiteit hebben we eerst diverse moodboards gemaakt om de strategie en look & feel te bepalen van het merk, de verpakkingslijn en het ´browbar´ concept
- Vervolgens de huisstijl ontwikkeld en vastgelegd in guidelines in samenwerking met grafisch ontwerper Bart de Rooy
- Aan de hand van de huisstijl hebben we een verpakkingslijn van diverse brow artikelen neergezet en geïmplementeerd
- Daarnaast hebben we een concept voor de browbar ontwikkeld. De browbars zijn te vinden in de Rob Peetoom salons. De eerste opende in Haarlem
IMPACT
In alle Rob Peetoom salons is de INGEbrows browbar gevestigd in lijn met de gecreëerde merkidentiteit. Een succesvol concept dat wordt uitgebreid naar het buitenland.

Datum
2015
Klant
INGEbrows by Rob Peetoom
Project
Merkidentiteit ontwikkelen