WARM WELKOM

OPDRACHT

´Kil´ en ´koel´. Zo omschreef de klant de winkels van Vodafone. Daar moest wat aan gebeuren! Met een beperkt budget heeft STOER de winkels een refresh gegeven.

ONZE AANPAK

Dit hebben we als volgt aangepakt:

  1. In samenwerking met bureau Fitch uit Londen een concept neergezet om meer warmte toe te voegen aan de winkels. Daarbij hebben we ook aandacht geschonken aan de hiërarchie van communicatie vanuit de customer journey;
  2. Prototypes van de nieuwe winkelsigning en personeelskleding ontwikkeld en getest met een klantenpanel;
  3. Pilot store in Alkmaar opgeleverd en nogmaals getest bij de klant;
  4. Vervolgens 79 winkels in 4 maanden tijd uitgerold naar de nieuwe look en feel.

IMPACT

In een korte periode met een beperkt budget de Vodafone winkels een refresh gegeven. Van kil en koel naar een warm en uitnodigend gevoel.

  • Datum

    2012, 2013

  • Klant

    Vodafone

  • Project

    Winkels refreshen