FEESTELIJKE WINKELOPENINGEN

OPDRACHT

Karwei heeft een nieuwe winkelformule en daarvoor moet de bestaande openingscampagne worden herzien qua look&feel, opbouw, invulling, activiteiten en acties. Randvoorwaarden? Een uniforme multi-inzetbare campagne die voor alle openingen kan worden ingezet, met als doel de klant te enthousiasmeren, te inspireren en nieuwsgierig te maken om de bouwmarkt te bezoeken in de openingsweek en op langere termijn de klant loyaal te maken aan de vestiging.

ONZE AANPAK

Vernieuwing en aanpassing invulling campagne en concept:

  • Bekijken en analyseren bestaande middelen
  • Onderzoek naar geschikte activiteiten + optimale opbouw
  • Opstellen communicatieconcept
  • Brainstorm over invulling look&feel
  • Begeleiding vormgever ontwikkeling nieuwe look&feel
  • Constante afstemming met marketingmanager en brandmanager van Karwei

Begeleiding uitrol:

  • Afstemming met districtmanager en bouwmarktmanager over invulling campagne en kostenoverzicht
  • Begeleiding vormgever bij ontwikkeling communicatiemiddelen
  • Afstemming met leveranciers over invulling campagne
  • Instructie bouwmarktmedewerkers over invulling campagne

IMPACT

De campagne is een vast pakket geworden bij Karwei en heeft zijn dienst in 2019 bewezen bij 9 geopende bouwmarkten. De campagne, ontwikkeld door STOER, heeft een totale looptijd van 24 weken. Bestaande uit een periode van aankondiging, de openingsweek zelf, tot een follow-up. Ook in 2020 zetten we dit feestelijke project voor Karwei voort!

  • Datum

    2019 – 2020

  • Klant

    Karwei

  • Project

    Openingscampagne