VOOR KLUSSEN EN INRICHTEN

OPDRACHT

Karwei geeft al jaren een woon- en tuincatalogus uit, waarin het volledige assortiment van het seizoen wordt gepresenteerd. De catalogus wordt ook in de bouwmarkt gebruikt om de klant de kleuren en varianten van producten te laten zien die niet voorradig zijn.

Voor de wooncatalogus van najaar 2019 heeft STOER samen met Karwei en Livitmore het concept een opfrisser gegeven, waarbij wij verantwoordelijk waren voor de projectbegeleiding.

ONZE AANPAK

  • Briefing en begeleiding van de vormgever voor het opfrissen van het huidige magazineconcept;
  • Afstemming met Category Management voor de juiste invulling en content;
  • Afstemming inhoud en look&feel met marketingmanager en brandmanager van Karwei

IMPACT

De nieuwe wooncatalogus is verspreid via de volgende kanalen:

  • Winkelexemplaren in alle bouwmarkten
  • Meeverzending met online bestellingen
  • Uitgedeeld op de VT-wonen en designbeurs
  • Pilot met huis-aan-huis verspreiding rondom Karwei Enkhuizen
  • Online doorvertaling van wooncatalogus (e-mail, social media, website)
  • Datum

    2019

  • Klant

    Karwei

  • Project

    Opstellen van een wooncatalogus