MORE FOR MEMBERS

OPDRACHT

Een vacante vacature en een tijdelijke zwangerschapsverlof opvangen als CRM marketeer voor het loyaliteitsprogramma van Hudson’s Bay: Club Hudson’s Bay.

ONZE AANPAK

Als onderdeel van het gehele CRM team heeft STOER direct de rol als CRM marketeer opgepakt en een aantal lopende en nieuwe projecten begeleid:

  • Het loyaliteitsprogramma met nieuwe acties en rewards uitbreiden i.s.m. externe partners, inkoop en marketing
  • CRM jaarkalender opzetten
  • Memberevents organiseren en begeleiden
  • Zowel interne als externe communicatie rond Club Hudson’s Bay verzorgen
  • De app van Hudson’s Bay onderhouden
  • Procesdocument, checklist en handleiding app opstellen
  • Met diverse partners contacten onderhouden
  • Analyses uitdraaien

IMPACT

Een veelzijdig loyaliteitsprogramma neergezet van speciale Memberevents en winacties tot fijne kortingen en mooie rewards. Het Memberaantal van Club Hudson’s Bay groeide maandelijks. Reacties van Members op de diverse rewards waren positief. Inmiddels is Hudson’s Bay weg uit Nederland en daarmee helaas ook Club Hudson’s Bay.

  • Datum

    2018, 2019

  • Klant

    Hudson’s Bay

  • Project

    Onderhouden loyaliteitsprogramma